Dagens i-landsproblem

Att ha skavsår är enormt irriterande! Att ett ynka litet sår på kroppens minst attraktiva kroppsdel kan förstöra så mycket! i dagarna tre nu har jag enbart kunnat gå omkring i nmina kontors-tofflor, och det matchar synnerligen inte till allt? Och hur praktiskt är det när det regnar ute? Dessutom blir man runierad!
Compeed skavsårsplåster är grymt bra! när det väl funkar vill säga...
Se nedan resultat att beskåda:

 dumma!

Alltså, jag applicerade plåstret enligt konstens (bruksanvisningens) alla regler, hade det på mig i cirkus 2 timmar, sen duschade jag (inte ens speciellt länge!!) och när jag kom ut kunde jag bara konstatera att plåstret
 höll på att falla av!!
Jag förväntar mig mer, SÅ mycket mer, av ett plåster med ett snitt pris på 10:-/st,
det är ju makalöst dåligt.

Det blir bara på med tofflorna några dagar till då.
grrhhhh.


Kommentarer
Postat av: Din darling


Jäkla skitplåster! Nästa gång får du nog ha ballerina, mitt hjärtegull kan ju inte ha blåsor på fötterna i flera dagar efteråt. Nu måste jag lägga mig i sängen och vila, varit uppe i två timmar nu ju! PussPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback