Visst är livet underbart

Anledningar till extas idag

  

  • Imorgon åker jag till Östersund, hem till Linna, på fredag, i gryningen, beger vi oss äntligen till Umeå, kommer bli toppen, kan bara bli toppen, allt blir alltid toppen med Linnea "när vi greppar bacardiflaskan och shakar loss kan inget gå fel"
  • Mamma bjussade på smörgåstårta till lunch. Vardagslyx av rang
  • Solen skiner och det är vår i luften
  • Snön är borta från vägarna, och jag har tagit en premiärtur på cykeln
  • Jag har en underbar pojkvän


 


Kommentarer
Postat av: Din darling


Ja Emma det är fantastiskt! Jag börjar bli trött på allt ditt smörgåstårte-ätande, kan inte vara hälsosamt :P Tror att du nästa gång måste skicka upp en bit i ett sådant där vadderat kuvert. Nu ska jag ringa dig och höra vad vi ska packa! Puss och en pisk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback