Om jag blundar somnar jag

Fredag - äntligen!
Siiter på jobbet fortfarande och smuttar på den obligatoriska fredags-jobb-groggen,
alltså en alvedon-brusteblett :)

Linnea har varit hos mig i Hede sen i onsdags, hon är min lilla hemmafru :) Igår fick jag komma hem till dukat bord både till lunch och middag, vilken lyx! När jag kommer hem från jobbet ropar jag såklart "älskling, Jag är hemma!"
Frugan och jag tar röda faran och åker till ösd ikväll, och jag stannar heeela helgen. Jag har stadsabstinens som vanligt :)

Igår var vi ut på V-skalet, mycket trevlig kväll, fast dock inte lika trevligt när jag klev upp imorse 07:00. Jag är alldeles nojig med min sömn, om jag inte får mina 8 timmar blir jag lite smått paranoid och tror att jag mår jättedåligt, pga sömnbristen alltså.

Ikväll blir det förhoppningsvis mycket lugntm
imorn blir det förhoppningsvis mycket tvärtom :)

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback