Och jag räknar minuter...

Idag beger sig Linnea ut på en liten roadtrip med slutdestination Hede!
Vi ska spenadera 102 timmar i sträck med varandra :) Konstant knasigt kuligt.
På eftermiddagen kommer hon hit på jobbet för ett litet studiebesök.
Skalet på torsdag
drinkar på fredag
fest på lördag

( :

Efter helgens masskonsumtion av skidåkning (vasaloppet, femmilen, och mitt 1,5 milslopp) känner jag mig nu mäkta inspirerad att själv delta i något av Vasa's alla lopp. Skatevasan alá 3 mil känns mest intressant, eller varför inte klassikern tjej-vasan? det "riktiga" loppet på 9 mil skulle jag aldrig kara av, inte av den anledningen att jag har för dålig kondition, utan att jag har för dåligt tålamod. 8-9 timmar på ett par skidor skulle göra mig döende av trsitess. faktsikt. Får se vart jag befinner mig, och vad jag gör nästa säsong, om jag hinner träna mig i topptrim.
Det skulle ju vara kul :)

Nu,
jobb &  pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback