Lycka är fredag

och veta att jag har en hel helgs ledighet framför mig.
Sitter och mumsar på en avokado upppiffad med citron, salt & peppar, det är supergott och mättande :)

Ikväll ska jag dinera med Emsen här i Hede (!) blir trevligt, resterade delen av helgen ska jag nog bara göra ingenting. Inte ens fint väder ska det ju bli, så då stannar jag inne.

Eftersom jag är en sucker för erbjuanden, och då speciellt typen "tre nummer av en tidning + en suuuuuuperfin premie för ENDAST 99:-" Bara den här veckan har det lyckats komma TRE tidningar som jag visst prenumenerar på,(Hennes, Vagabond och IForm) superkul, men dumt när de kommer samtidigt.. hinner ju inte läsa dem!
Speciellt inte när jag läser en sån hjärteknipande bra/spännande/intressant/skrämmande bok som jag hellre prioriterar (Magdalena Graaf - det ska bli ett sant nöje att döda dig)

Riesen + bok + ryggläge = bra kombination

över & ut
tack & hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback