Inomhusfestival - Ja!

Yes!
Nu är det bokat & klart, jag & Linnea kör en favorit i repris och åker på Umeå Open
även detta år! Kommer bli toppen,
massa bra musik!!
Dans, tok, dinkar, och ett kärt återseende av vackra & härliga Umeå,
Kanske min kommande studentstad? vem vet :)
Vi bor hos Linneas kompis Frida, som ska flytta den helgen, men det blir säkert bra ändå :)
Med Linnea kan inget gå fel, och fårra året var det ju galet kul, och det kan bara bli bättre.

Anna Ternheim
Anna Ternheim

Deportees
The Deportees


Juvelen
Juvelen


Kommentarer
Postat av: Petra

ja du får jätte gärna komma och dricka vin med mig i poolen! det kan vi ta nästa gång du hälsar på! : ) dags för mig att komma till hede nu med! nästa vecka jobbar jag lite bättre tider, slutar åtta varje kväll nu. så vi kanske kan slå oss ihop då, och prata en massa resesnack? : ) pusspuss

2007-03-14 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback