Varför jag är en mindre normal människa

  • Jag har aldrig sett en hel Jönssonligan-film
  • Jag har aldrig sett en hel Sällskapsresan-film
  • Jag har aldrig sett en hel James-Bond-film
  • Och fråga mig inte om jag sett någon annan klassiker heller, för det har jag antaligen inte.
  • Jag vet inte hur man använder text-tv
  • Jag har i princip aldrig spelat tv-spel
  • Jag har någon enstaka gång (kanske 1-2) köpt en finuds-färdig rätt
  • Jag har typ aldrig tappat bort något (i nyktert tillstånd)
  • Jag är intresserad av tänder
  • Jag avskyr bacon


Yepp.
Mer eller mindre seriöst,
men dock sanning.
Take it or leave it.


Kommentarer
Postat av: Din darling


Baby, baby vi har så mycket att göra ihop du&jag, även fast vi hunnit med en hel del. I sommar ska du komma hit och titta på sällskapsresan medan vi äter en färdigrätt ;) Du är världens bästa! Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback