I'm in love with a pudel

Midsommarhelgen passerade förbi med party & bus.

Lördagen bjöd på Linneabesök och lite galna upptåg. Kajsa och Frida kom och joinade på kvällen och vi skulle grilla lite, var tanken.....
Efter några timmars desperata grillförsök gav vi upp kampen mot tändvätskan och avbrutna tändstickor och köpte helt sonika två engångsgrillar : ) Maten var dock inget att klaga på, mycket utsökta kyckling & grönsaksspett med potatishalvor och kall fetaostsås, mumms! Jordgubbar doppade i vitchoklad med limesmak till efterrätt,
och diverse kalla drycker såklart.

Ett varv på byn och två förfester senare befann vi oss på Hede's folkpark. Hyfast kul där inne,
kvällen tog dock slut alldeles för fort, och vid tvåsnåret var vi inte nöjda och arrangerade efterfest hos Landins, där jag träffade en mörk man med krulligt lent hår. Vi gjorde en high-five :) Jag pratar så klart om Pontus, den stora svarta pudeln som stal kvällens show med sin snygghet och sina trix-färdigheter. Så fin, så fin hund!
I'm deeply in love with him. Pontusen.

05.30 stappalde jag hemåt. Skönt att sova. En slö dag med min Nea och lite P & L (peace & love) förberedelser.
FÖR PÅ TORSDAG ÅKER VI, JA, PÅ TORSDAG ÅKER VI :) :) YEEES.
Det ska bli så galet kul och jag har nog inte fattat det än. Oh my god.


OH MY GOD

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Din darling


Oh my god! Helt galet, sjukt overkligt roligt. Du får inte glömma biljetterna ;) Tack ännu en gång för en superhelg, när är Hedeveckan förresten? ;) Puss darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback