Hej jag har inget liv

What a shitty evening.
Fredagkväll jag sitter i Hede, därför att jag av någon konstig anledning frivilligt bosatt mig här.
På mitt gula fula flickrum och tröst-surfar (nytt begrepp där). Jaja
jag har bara mig själv att skylla.

Helgen börjar på söndag för mig! Jag, mamma och systrar x 2 ska åka på en mys-shoppa-och-bara-umgås-tripp till Sthlm :) ska bli hur kul som helst.
Shoppa (såklart), fika, äta, kika o mysa.
sön-ons bara vi

Nu vill jag helst av allt bara lägga mig och sova bort lite tid,
sova bort lite snurrande tankar.


Kommentarer
Postat av: Linnea


Med risk att låta som min mamma: Man måste ha tråkigt för att uppskatta det roliga! Men till helgen kommer du väl till mig? I min lägenhet, fest, fest, fest! Sen blir det midsommar, och sen vips är det Peace&Love, helt sjukt att det är så kort tid kvar. Mitt hjärtegull, du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback