vuxenpoäng?

Helgen.
Plockade nog en del vuxenpoäng i fredags. Jag & Joel var hundvakt, satt i en skinnhörnsoffa, tittade på "Så ska det låta" (+ lite av "Let's dance) och drack punch (!) sen att vi gick och la oss i en dubbelsäng fick det hela att kännas ganska konstigt? + att Joel gick och la sig före mig (runt 22:00) och jag satt uppe och läste en bok och skrev dagbok, sen somnade jag också runt 23:15.
Haha, 30+varning-light.

Kanske dax att börja pensionsspara snart? :)

Och inte blev helgen bättre av att jag lagade hemmagjorda biffar (visserligen för första gången i mitt liv) och sen tittade på film med pappa (!?)

Får banne mig se till att nästa helg blir oseriös och galen (fast Let's dance är väl rätt galet?) tillsammans med Linnea, jag tror inte det blir så svårt faktiskt :) Visserligen ska vi gå på SPAkliniken (äntligen!) och det är väl ganska vuxet att gå på spa med sin väninna ? (ordet  "väninna" är iaf vuxet)

Jaja. Idag är det måndag & jobb igen, och vi är bara två stycken här på orderavdelningen, det skulle kunna innebära kaos, men det hgar faktiskt gått överförväntan bra! tur det.

Ikväll blir det promenad och fika hos mammsen.

Bajbaj // ems

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, det lät jäkligt vuxet faktiskt :) punch är däremot GOTT!

Postat av: Kenza

Åh, är det sant att det är så där varmt nu?? Nu lutar det lite åt thailand för min del, bara den långa flygresan som känns tveksam. är så flygrädd!:P

2007-01-30 @ 09:55:57
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Petra

ja precis, lite skillnad är det :) jag är jätte nöjd faktiskt. du kan komma när du vill, vad sägs om torsdag? jag kan ringa dig ikväll! ja bra fråga, kanske är från härdalskan? haha, det är typ som bortskämd iaf :) puss vännen

2007-01-30 @ 10:30:44
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback