sanslöst roligt.

Yess.
Igår bokade jag o Joel biljetter till "Kvarteret Skatan -Live" i Stockholm på teater Rival den 23:e februari.
Ska bli så himla kul. Det går så mycket att få komma bort en sväng. Och en tripp till vår hufvudstad är aldrig fel. Äta god mat, shoppa, åka tunnelbana, titta på folk, mysfika och allmänt bara insupa ljuvlig storstadsatmosfär. Jag börjar inse att jag är en stadstjej ändå. For real. Får värsta stadsabstinensen ibland, och då är det skönt att bara få komma iväg till Östersund en sväng.

Appropå Östersund så ska jag bege mig till den stora staden 15 mil bort ikväll. En helg med Linnea, bio, utgång och flumm. HärligtHärligt.

Har lyssnat in mig på lite ny fräsch musik på sistånde, det är alltid roligt!
Asha Ali, Miss Li, Regina Spector och Salem Al Fakir, bara för att nämna några.

Jag är fast i betapet-träsket rejält nu. Har abstinens och drömmer om ord och nya ordkombinationer.
Dock går det inte så bra för mig där nu, min rating bara sjuker. Ska sluta spela mot Linnea :)
Vill ni ha en givande fritidssysselsättning, som är jättebra hjärngympa, så kan jag vamt rekommendera
Betapet.com

alla hostar runt omkring mig. Jag blir galen. Kan inte klockan bara bli halv 5 snart?
phu.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback