Man får aldrig nog av listor

Ska bli skoj: Att åka till Stockholm om en månad och gå på teater
Sötast i världen: Molly (Och Hannes)
Sparar till: Resor och vardagslyx
Väntar på: Att denna jobbdag ska ta slut
Pålägg som gäller: Leverpastej och gurka
Önskar jag var bättre på: att prioritera
Dagens dryck: kaffe med mjölk
Vad saknar du: en liten prickig hundvalp...
Vill inte: bli besviken
Vad har du gjort idag: Klivit upp, tagit sparken på jobbet, jobbat, ätit lunch med Joel, jobbat.
Var det kul: Jovars. Helt OK, fick ju lönespec. idag, höhö.
Brukar du svära mycket: Ja. Försöker bättra mig, säga fasen i istället för fan, jäklarns istället för jävlar.
Har du pojkvän/flickvän?: Yes, my one and only Joel.
Är du kär: upp över öronen
Hur tidigt stiger du upp: 06:40 ringer klockan,  men jag går ju för den skull inte upp då, blir ofta runt 07:00
Vad ska du göra ikväll: Fira min farfars 72:a födelsedag och sen ta en promenad i kylan
Vem är snyggast i världen: Jude Law är omänskligt goodlooking.
Är du uppväxt i stan eller på landet: i en byhåla
Har du utländska föräldrar: Nej
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen, men Robyn sjunger i mitt huvud
Öl eller Vin: ÖL. Klarar inte av vin

Observera att listan är en stöld från
Malin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback