I can't stand this fever...

för första gången (på så länge att jag lyckats glömma det) har jag feber och är ordentligt sjuk!
Allvarligt talat, så är jag så sällan sjuk att man skulle kunna passa in det i kategorin; aldrig. Men nu har jag gått och känt mig hängig o småförkyld länge, men så länge man är feberfri är man frisk enligt mig :)
Men idag när jag kom hem efter en lagom ansträngade arbetsdag hade hag visst 38,2. och efter 3 timmar vila, 1 glass, 2 vänneravsnitt, och några pussar hade jag makalösa 38,7!! hjälp.

Svettas och fryser omvartannat, allting gör ont. Huu. Men jag är glad på ett sätt att jag febrat ner mig, då kan jag ju tillåtas att ligga hemma och kanske äntligen bli frisk till 100%

Så imorn ska jag sova läääänge, och sen spela betapet tills min rating blir bra igen!! annars måste jag skämmas.

Jag fryser, dax att krypa ner med en bok: Karin Alvtegen - Skam, rekommenderas mkt varmt alla hennes fyra böcker, hon är makalöst duktig.,

Krya på mig.

Kommentarer
Postat av: Petra

vad är betapet? : ) puss

Postat av: Anonym

Gummsi, du måste ju uppdatera bloggen lite mer nu när du är hemma :) PussPuss och en massa kramar

2007-01-19 @ 16:30:56
Postat av: Din darling

Nämen, det var ju från mig! Hatar den här "kom ihåg mig" funktionen, funkar ju uselt.

2007-01-19 @ 16:31:37
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback