Another chance

Nytt år och nya möjligheter, meningen är galet klyschig, men alldeles sann faktiskt!!
Inga löften har jag avgett, bara några mål att sträva efter + att jag generellt ska försöka bli en bättre människa helt enkelt. Lovar man inget, har man ju inget att bevisa? Iaf

2oo7 Here I come,

-jag ska försöka bejaka min kreativa/konstnärliga ådra lite mera, för det får mig att må bra. punkt.
-jag ska lyssna på massa nya spännande musik (skivsläpp med Norah Jones, Jenny Wilson, Frida Hyvönen, Jens Lekman mfl. ser jag fram emot)
-jag ska inte väsnas så mycket på mornarna, för det gör andra sur, och jag vill inte få folk på dåligt humör på morgonen.
-jag ska vara lite mer galen och spontan
-jag ska festa mer och ha ÄNNU roligare än iår
-jag ska åka på festival för det får mig att må bra. punkt.
-jag ska umgås mer med familj&vänner för det får mig att må bra.punkt.
-jag ska planera och åka ut på ännu en resa.
- jag ska uppdatera bloggen oftare, för att det är kul och håller mitt skrivarintresse igång.
-jag ska bli bättre än Linnea på betapet!! haha.
-jag ska fylla 20 år (varesig jag vill eller inte)
-jag ska tänka mer på miljön och vara en mijlövänlig människa.

Jag är peppad. C'mon.


Dagens låt: Asha Ali - Fire Fire

Kommentarer
Postat av: Din darling

Det är inga dåliga mål, men du kommer uppfylla dom galant! Betapet-målet blir inte svårt :) Jag ska också bli bättre på bloggandet, det är bra för hjärnan. Puss på dig min bästis.

Postat av: Petra

got damn it, det kommer bli ett bra år ems!

2007-01-08 @ 09:41:44
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Petra

minns inte om jag svarade nått på om vi kunde träffas vi fyra? :) men jaaaa, gärna det! vore riktigt trevligt att spela sällskapsspel & bara umgås lite. vi får ta och planera in en dag då? PUSS

2007-01-11 @ 00:08:53
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback