alla länder är mitt hem

Räknade ut idag att jag hittills i mitt liv besökt 8 länder. Det låter futtigt, men det är det nog inte.
En sak är säker, fler ska det bli :) minst 20... helt fler.. måste ju få drömma.

Min meritlista i världen (änsålänge)

Indien  - New Delhi, Agra
Thailand - Bangkok, Krabi, Koh Lanta, Phi Phi, Kho Samui, Koh Phangang, Ko Tao, Hua Hin.
Grekland - Korfu, Kreta x 2
Spanien - Mallorca x 2 (alcudia + calabaona (?)
Portual - Algarvekusten
Malta - Valletta, Sweqi
Storbritannien  - London
Tunisien - Sousse, Tunis
(Tyskland - om två mallanlandningar i Frankfurt räknas? har ju iaf varit på tysk mark!)

Härligt :)

Jobbar för fullt på min årskrönika, eller vad man ska kalla det. Fastnade på April, för då kom jag inte på någonting alls som jag hade gjort. Då blev jag less och slutade skriva. Men den kommer, snart...
Får väl fortsätta tjuvsurfa här på jobbet, händer ju ändå inte så mkt... hm.

Ha en bra dag kära vänner


Kommentarer
Postat av: Din darling

Så himla roligt att du bloggar igen :) Fast jag saknar att det står att resdagboken har blivit uppdaterad, men att du kan ringa mig är tusen gånger bättre!
I helgen ska vi ha det kanonbra, myspys! Längtar efter dig baby,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback