aj

phu.
Äntligen fredag & helg. Har sån där fruktansvärd huvudvärk och har haft det hela dagen, det går inte om sig! inte ens med 2 alvedon eller ipren. Ska hem och lägga mig i ett mörkt, tyst rum och blunda. Då kanske det går om sig?

Jag hoppas på en premiärtur på skidorna ihelgen, men jag har hört att det ska bli storm?! hatar blåst, det är det absolut värsta vädret. vi får väl se.

ska äta tacos hos mammsen ikväll, mumms!! men sen blir det sängen, och därefter en ljuvlig, efterlängtad sovmorgon imorrn! Imorse var jag så trött att jag inte fick upp ögonen, fick hjälpa ögonlocken på traven, genom att spärra upp dem med händerna.

Favorittoppen 070126
- Läkerol - cupa (supergod, och lite lätt beroendeframkallande)
- HippHipp (roligare skåningar får man leta efter, galet roligt)
- Sovmorgon (förklaring, överflödig)


Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Emma1

Hóla!
Hoppas du mår bra.Vi måste ta och ses nån dag.Läste just att du läser karin Alvtegen?! har du läst alla fyra+ Tänkte meddela att jag har Svek,om du vill låna :) Puss bästa!

2007-01-27 @ 12:27:05
Postat av: Petra

som du kanske märkte så kom aldrig jag & nicke : ) satt och åt mammas mat alldeles för länge, hehe. men till veckan får du gärna komma! var filmen bra? pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback