My heart skipped a beat

Idag är jag ungefär lika rörlig som en tegelsten. För mycket skidåkning och för lite stretching helt enkelt.
Hade en alldleles underbar dag i lördags. Jag och älsklingen hade jubiléum och firade med en dag i backarna på Vemdalsskalet. För första gången på cirkus 5 åt stod jag på ett par slalomskidor (!!) och ungefär detsamma gällde för J. Men shit vad kul det var :) Åkte oss riktigt slut i alla backarna i hela 4 timmar.  Det är ju grymt jobbigt, det bara bränner ju i låren!! Men också grymt roligt :) sen åkte vi hem och duschade och pustade lite, sen åkte vi och åt på Hildings, mumms!! och lite melodifestival och Ben & Jerry's på det, och vi har en kanondag/kväll helt enkelt! yäpp.

Nu ska jag vara lite kreativ. Fram med målargrejorna och bada i en ocean av inspiration.
eller nåt.

dagens skönaste: Melody Club - fever fever
dagens goaste: Hookifilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback