Like a pen

Var just ute på verkstan och då spelades THE KNIFE  på radion :) lycka. Låten Like a pen från albumet Silent shout.  Här inne på kontoret är det ingen radio som spelar skön musik, vi spelarbara radio när det är någon "spännande" idrott på G. tex. igår när Anja vann guld. Appropå The Knife som är ett av mina absoulta favoritgrupper, så fick de ju hela 6 grammisar här om veckan också! inte illa, i alla kategorier de var nominerade i faktsikt. Vilken storslam :) Synd att de inte var där och tog emot alla prisen, så de kunde få glänsa med sin coolhet lite! de är ett musikaliskt underverk. punkt.

Ieftermiddag ska jag klippa mig, samt sätta lite färg på min kalufs som mamma idag färgsatte med namnet "gyllenröd råtta"..... ska bli gött. Mycket lyx nu, klipp&färg idag, spa i lördags med Linnea, bara bad & värme i 4 timmar (!!) efteråt känner man sig ju som en ny människa.

Redan onsdag. Oh gosh.

Knife
THE KNIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback