Jag väntar på paket

så himla smidigt det är att beställa saker ovet the net, nästan lite farligt enkelt.
Gjorde en rejäl beställning från ginza idag, superenkelt. Klick, klick, klick, faktura sista mars, jatack.
Ojoj.

hursomhelst.
Beställde en dvd med varanteatern (gamla goingarna), skiva med Marit Bergman (I Think It's a rainbow) samt Salem al Fakirs, när fasen köpte (!) jag en skiva sist egentligen?? Beställde också Hipp Hipp! säsong no:1, papps beställde också en musikvideo med Metallica, och vips! var vi uppe i över 500 och fick köpa en dvd för 9,50:- så bra :) alltid lika kul att vänta på paket :)

Imorn är det helg och det = gött!! Yes.
På lördag ska jag & Joel åka skidor, på tvären (!!) oh my god, hur ska det gå? jag har inte stått på ett par slalomskidor på typ7 år, så vi får se hur det går, men det ska bli himla kul. Men jag som både är fart & höjdrädd... Huu...

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: D.d

kan du skriva hur de går? jag har aldrig vågat köpa ngt från nätet, eftersom jag är rädd för att de inte ska komma fram :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback