It's true - Life will smile for you

Helgen i Sthlm var bäst! shopping i dagarna de två (hade gott kunnat vara nån dag till), TEATER (skatorna är bara såå bra) god mat o härlig stadsmiljö. jag gillar Stockholm, jag vill bo där någongång i mitt liv.
Att ha allting så nära, vad man än vill ha (förutom en riktig vinter kanske) så finns det inom räckhåll. Vad fantastiskt. Här i glesbygden måste man planera och vara ledig en hel dag för att åka till Östersund och kolla synen. Det är ganska enerverande.

Ikväll har jag strykestränart, och efter det skulle jag antingen möblera om på rumnmer eller se på DH, men nu verkar det blin ingendera. I det här huset finns inte 5:an, så varje tisdag måste jag planera in ett besök hos någon och ockuppera dennes tv en timma, under förutsättningarna att personen i fråga är alldlels tyst!! jag kan inte bli störd, den timmen är helig för mig :) Men nu orkar jag inte masa mig härifrån, så det verkar inte bättre än att jag får hålla mig till reprisen på söndag... suck. Saknar min & nea's ljuvliga DH-tisdagar, där vi laddade hela kvällen och mummsade nåt gott och bara tokade oss, det var tider det.

Kanske ska ta tag i rummet då?

btw, så är har jag ny hårfärg sen en tid tillbaka...


Jag tror jag skiter i alla planer för kvällen, läser ut min sjukt spännande bok (Karin Alvtegen - saknad)
och äter lite färsk annanas (Thailand flash-backs) yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback