dagens grattis x 2

Tisdag, 13:e februari 2007

Grattis Sandra Wåger på din 20 års dag, och hoppas jenkarna firar dig riktigt ordentligt! :)

Men också grattis till mig, som lyckats behålla mitt körkort ett helt år idag :) Utan några större incidenter....
Grattis till mig. Denna dag för ett år sedan, faktiskt nästan på klockslaget, min historialektion började 15:15, och om jag klarade körkortet skulle jag komma tillbaka till den lektionen lovade jag, och sagt och gjort, när jag kom gående i korridoren jublade brudarna, vilken härlig känsla :) den nervositet jag (som antgaligen de flesta känner) kände då var vidrig, alldleles fruktansvärd!! men ändock gick det ju vägen.

Och ett år senare kan jag fortfarande vaken parkera eller backa runt gathörn.
Yes! Grattis till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback