Mitt hjärtegull

Min lillebror Hannes är ett riktigt charmtroll! Idag när jag kom och hälsade på honom, rusade han fram och gav mig en gosig kram. Sen skulle han ta en spruta i mitt ben, för han var doktor, jag frågade honom lite ängsligt om det gjorde ont, men han försäkrade mig att det inte skulle kännas alls, vilket det såklart inte gjorde. Vi lekte även hans favoritlek för tillfället; Timon&Pumba. Jag får vara Pumba, och då har jag inga händer, bara "klor" och kan alltså inte göra någonting, det får Hannes (alltså Timon) göra för han har "svarta händer" och då går det bättre. Hannes kan förövrigt inte riktigt uttala "Timon" han säger "Timåå" istället, kanske bara är den franska versionen och egentligen är det bara jag som inte fattar? Om mamma ropar på honom genom att säga "Hanneeeess" kontrar han direkt genom att säga att "Jag heter faktiskt Timåå!!" sådeså.

När jag skulle gå fick jag massa pussar av honom, på munnen, kinden och näsan!
Han hade läppstift på sig (lypsyl alltså). Han är en riktig guldklimp min goa lilla bror.

image153
Söt som få

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh, han är ju så sööt och rolig lille hannes :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback