Min sista dag som tonåring

Imorgon fyller jag 20 år. Idag är jag fortfarande bara 19 och en glad tonåring. Funderar på om jag skulle hitta på något speciellt för att hylla min sista dag som 19åring? Min hy har iofs haft en typ av tonårsrevolt på sistånde, varit i sämre skick än när jag var 14 och superpubertal. Kanske det får duga?

Jag skulle gissa att jag kommer vakna imorgonbitti och känna mig precis som vanligt, möjligen lite tröttare än vanligt bara. Jag har beställt uppvaktning till 06.30. Eftersom jag ska upp och jobba Imorn på självaste födelsedagen vilket känns %%&&##!!// !!!!!!! Menmen. Jag ska helt enkelt inte försöka tänka på att jag fyller år så blird et säkert bra. På kvällen väntar min älskling, en exotisk planka fylld med godsaker, en flaska skumpa och en cigarr! Så helt tokigt kan det inte bli.

/ Eder tonåring í 3,5 timma till,
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback