Men så var det inte


Tolka hur du vill
Har jobbat hela dagen, börjar bli dax att gå hem när arbetskamrat A ber mig komma in i fikarummet.
Där får jag en spruta i armen av en man i blå joggingdress.

Så här var det
Har jobbat hela dagen, börjar bli dax att gå hem när arbetskamrat A frågar om jag vill komma in i fikarummet och få en spruta med influensavaccin. Jag går in och spruträdd som jag är blir jag genast svettig och lite snurrig men bestämmer mig för att inte sjåpa mig på nya jobbet. Får en spruta i armen av en man i blå joggingdress (men som alltså ska vara legitimerad läkare eller åtminstånde någon form av sköterska). Det gör inte ont, jag gråter inte, jag blir stolt över mig själv. Får ett plåster, och är nu alltså så imun man kan bli mot influensa av en spruta.

Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: Emsen

Hahaa, känner igen det där med läkare i blå joggingdress ;) Det var inte så att han var backläkare och heter Mikael Sjöö? Puss!

2007-12-29 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback