Hundratjugofem och femti tack

Yes, nu har jag börjat mitt nya jobb som butiksbiträde på ICA Nära Vemdalsskalet. Det är mycket att lära och jag är alldeles slut när jag kommer hem på kvällarna. När jag somnar fladdrar PLUnummer runt som en virvelvind i mitt huvud. Men det är kul och jag tror det kommer bli super. Fick en bra start på denna vecka, är nämligen ledig idag :) imorn börjar min fina vän Linda också, grejt! Dessutom bjuds det på julbord på kvällen i Vemdalen, inte illa!

Dock är jag lite frustrerad över att vi inte fått något schema ännu, vet alltså inte om jag jobbar på julafton, nyårsafton osv. Vilket gör mig lite galen eftersom jag vill planera! Men jag hoppas det är klart tills imorn iallafall.

Så vad gör jag på min lediga dag? Jag unnade mig sängläge till 10, vilket var mycket skönt efter två ansträngande arbetsdagar ;) Nu väntar jag på att temperaturen ska stiga lite, så jag kan åka ut på en skidtur!
Ska slå in de sista julklapparna och gosa massor med Mollsan, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback