Från mig till er alla...

...En riktig god jul!!
Hoppas dagen varit till belåtenhet. Jag jobbar över hela julhelgen, vilket drar ner min julkänsla en del, har lite svårt för att slappna av bara. Tomteluvorna som är obligatoriska på jobbet gör verkligen inte saken bättre. Har iallafall haft en underbar kväll hemma med de närmsta, med mycket skratt, mat, paket & mys, precis som en julafton ska vara! Imorn är det jobb igen, men på onsdag ska jag äntligen slappna av med en ledig dag.

Förlåt för dålig uppdatering, men tiden räcker inte riktigt till, och nu har jag fått Stieg Larssons tredje och avslutande boj i Millenium-triologin, "Luftslottet som sprängdes" i julklapp av pappa, så nu kommer tiden vara ännu mera knapp.

God Jul & God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback