Tillkännagivande

Vill bara offentliggöra lite information om mitt liv i den kommande framtiden.

31 augusti - 31 oktober: Tågluff med Petra i Europa. Det blev två månder istället för 1, och det känns bra som fan!

Alltså, inget mera PIAB för mig efter den 30 augusti. Känns bra, jag måste röra på mig, gillar inte känslan jag har nu, att jag "fastnat"  och bara trampar runt. Tufft, men rätt beslut. Det vet jag. Även om jag trivs jättebra med själva arbetet som sådant på PIAB, men det är ju inte orderhantering som är mitt kall i livet tror jag...

Och alltså, går jag en oviss framtid till mötes efter den 31 oktober...
och det vara nog bara det jag ville ha sagt. Känns lika skrämmande som underbart.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh kommer sakna dej vännen min...
men du kommer få världens upplevelse...
Puss vännen

Postat av: Linnea


Jag kommer räkna timmarna efter dig, dessutom kommer jag vara orolig över alla dumma europeer som lockar på er! Men mest av allt kommer jag vara jätteglad för din skull, vet att det här gör dig gott! Och så ska jag spara pengar så du och jag iaf kan göra en tripp till Sundsvall när du är hemma ;) Puss min älskade

2007-08-15 @ 22:29:00
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback