Se vad alkoholen gör med din hjärna!

I lördags var jag bakis som ett as och skulle köpa en ny kamera.
Jag och pappa gick in i en Onoff butik.
Jag står och granskar de olika modellerna framför mig och löser lite förstrött om de tekniska funktionerna, och känner att mina egna funktioner inte funkar så bra för dagen.
Om en kamera står det att den ska ha en  "extrem skak reducering",
En mycket bakfull Emma läser: "Extrem skavank reducering" och utbrister till min far att det låter ju som en riktigt bra kamera! Och det var faktsiskt den som jag till slut köpte. Får väl se om jag börar se extremt snygg ut på korten framöver... då vet jag att det är tack vare skavank reduceringen : )

Kommentarer
Postat av: Linnea


Haha!!! Åh det där lät som när du och jag slår våra kloka hjärnor ihop ungefär! Klockrent! Puss mitt hjärta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback