Så här raggar man i Hede

Kille~18 år till en snygg tjej: Men jag har ju faktiskt en bil, ingen EPA

Snygg tjej~20 år: Aha, är den en Saab 900 turbo eller? (lätt ironisk)
Kille~18 år: Jo, en Saab 900 är det ju.
Snygg tjej~20: Reser sig upp och börjar lämna platsen.
Kille~18 år: (desperat) Men du! det ÄR turbo!

En stund senare....

Annan kille~18 år till samma snygga tjej: Duuu.... Jag har V8 i min bil ja....
(med sin allra lenaste raggar röst)

Ovanstånende bör tas med en nypa salt,
[ men det är helt sant ]

Kommentarer
Postat av: Linnea


HAHA! Det var så jäkla roligt, och såklart fick han med V8 mest framgång hos mig också ;)

Postat av: Linnea


Dessutom var det ju min taktik som fungerade ;)

2007-08-23 @ 10:58:00
URL: http://linneosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback