Planering är a & o

Om två veckor (eller javisst ja, om 10 dagar!!!) åker jag och Petra på den efterlängade tågluffen.
Om 10 ynka dagar, och jag har knappt skrivit en packlista! Och den som känner mig mer väl än genom den jhär bloggen vet att jag är en planeringsmänniska ut i fingerspetsarna, och skulle gärna schemalägga varje timma av dygnet om det var möjligt. Och nu, alltså 10 dagar innan avfärd ser min & Petra's planering ut ungefär såhär:

- Fredag 31/8: Åka
-Onsdag 31/10: Åka hem


Haahaaaa.
Och det är så jävla skönt, vi kommer klara det här galant och det kommer bli den bästa tänkbara luffen.
Inget kan gå fel känns det som, och jag tänker låta den känslan bestå tills något har gått fel.
Bara jag har koll på min packning (det har jag inte riktigt i skrivande stund dock)
så är jag nöjd.
Packlista nästa!



(och förresten så har vi faktiskt en jäkligt bra, detaljerad plan, men mer om den vid senare tillfälle)

Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha, sant : ) jag har inte fattat att vi faktiskt åker snart! så himla roligt! pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback