Headache

Idag har jag huvudvärk.
Vågar inte röra huvudet för hastigt, då kommer det sprängas.
Vatten & promenad gjorde fick värken att släppa något iaf.
Tog en dubbel "fredagsgrogg" idag på jobbet (redan på torsdagen, illa).
Fredagsgrogg är alltså en alvedon brustablett. Idag tog jag alltså två, i ett enda svep.
Vågat. Och som sagt, redan på torsdan! Tar normalt en alvedon-dos i veckan,
och det är alltså ständigt återkommande på fredageftermiddag framför datorn på jobbet.
Ingen helg utan en fredags-brus!

Men helg blir det nog ändå,och tur är väl det!
Imorgon anländer söta
Emma till Härliga Härjedalen,
och vi ska få lite kvalitetstid tillsammans.Utgång imorgon i Vemdalen.
På lördag vankas det släktmiddag i ett mindre format, mkt trevligt,
löradgskvällen kommer sen fortsätta med ett kräftkalas ute i obygden (Ranundet),
mkt trevligt även det.
Har 10 öl och en vinare att fördela över helgen, och jag säger bara, skål och hej för en kommande  trevlig helg.

Btw, Jag måste köpa en ny kamera - någon som har nåt tips?
Helst <7 pixlar, ej över 4 papp, bra zoom, stor display, möjlighet till lite manuella inställningar.

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback