aj som fan

 Någonting mycket mystiskt brukar inträffa mig en del söndagar...
Om jag supit en helg (en dag eller två) så blir min kropp alldeles totalt mörbultad!
Jag är öm på precis varje milimeter av min kropp, känns som jag är ett levande blåmärke.
Jag skulle tro att det känns ungefär som när man blivit nerslagen, åkt på riktigt med däng helt enkelt,
men jag vet inte riktigt, eftersom jag aldrig blivit nedslagen. Denna ömhet håller liksom i sig ett par dagar, och innan jag hunnit återgå till det normala, ja, då är det ju nästan fredag igen :)

Men jag finner det mycket märkligt som sagt.
Någon som känner igen sig?
Någon som har någon firnurlig teori?


Ont gör det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma säger att man kan bli öm i musklerna (jag har samma problem!) när man har druckit, för att det är ett symptom på att kroppen är uttorkad. Det känns ungefär som träningsvärk också va? Puss love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback