Världspremiär

Yes kära vänner,
det är världspremiär i bloggen idag :)

Första inlägget skrivet från min nya superfina Laptop !!
I Fredags kom en finfin HPdator levererad till mig i Hede.
Galet, för jag bestämde mig i tisdagskväll att jag skulle slå till,
och vips var datorn här, hade ju knappt hunnit uppfatta att jag faktsikt köpt den.

Det känns ljuvligt att bara ha sin alldeles egna dator,
inte en där hela familjen sparar ner diverse skit, och där det dyker pp ett nytt "full fart i stallet" spel på skrivbordet varje gång man slår på datorn...

Ihelgen tar jag det alldeles för lugnt. jag har rätt trist faktiskt.
Men ikväll ska jag njuta med en chipspåse (de gröna lantchipsen såklart) och lite magasin
(ELLE Interiör, IForm & Galmour)
måste pigga upp mig själv lite.




Kommentarer
Postat av: Din darling


Jag är såå avundsjuk på dig raring. Jag har lite svårt att skriva mina fingrar är så stela efter min vistelse utomhus. Jag är trött, ska också slappa ordentligt nu. Puss på dig

Postat av: Petra

åh vad roligt emma! så skönt att ha sin egna dator! puss puss babe.

2007-04-29 @ 12:13:53
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Emma L

Hihi,tänk att vi köpte egen dator ungefär samtidigt,vi e bra lika du och jag :D Visst äär det väl underbart att slippa "Full fart i stallet"?!:) Puss mitt hjärtegull

2007-05-01 @ 20:06:28
Postat av: malin

haha ja såå mycket bättre! Det är bra med mig, hur står det till med emma? Blir det massa jobb i sommar? puss

2007-05-04 @ 08:41:40
URL: http://mejlin.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback