Umeå Open 07

Saker att fråga sig / konstatera efter helgens bravder

  •  Vart kom alla heta män ifrån?
  • Tacos är lika gott att äta jämt. Oavsett när, var eller hur
  • Jag och Linnea är världens segaste när vi ska ut
  • Varför gick det så mycket pengar?
  • Varför knäpper vi alltid kort på varandra inne på toaletter?
  • Man kan göra sköna mixar av gamla goda Ace Of Base låtar
  • Bacardi Razz är jättegott att shotta
  • Nästa är blir det baske mig en tredagars :)


Påväg
  Yeah   

        ems
 Beväpnad
  

 
Slitna


b?st
E & L


Kommentarer
Postat av: Linnea


Vi måste verkligen fortsätta ta med kameran ut på krogen! Det blir ju så roliga bilder. Jag längtar redan efter dig min babe! Nu ska jag göra min fin och fräsch inför min intervju, uhh! Puss och en pisk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback