Från en fjälltopp till en annan

Den här årstiden är det verkligen l y x att bo vid fjällen!
Jag har spenerat 6 dygn utanför civilisationen, utan mottagning & moderniteter (fast det finns ju rinnande vatten och canaldigitalbox :) Först i rans (med pojkvän + "svärfamilj") och sen i stockåa (mamma & c/o) Dock blåste det på tok för mycket för frusna mig både torsdag, fredag o lördag. Men vad gjorde det? mer tid att sitta inne och kura, äta påskägg, och filosofera. Har haft en toppenhelg med skidåkning, pokerspel, hipp hipp! Sort Guld 5,2%, Martini, sill, lax, korsord, sovmornar, bus och kärlek. Tack.

btw så är det sjukt kul med poker (texas hold 'em) jag kan dock inte påstå mig vara riktigt bra på det hela, men det kommer väl :)

Mycket gott har det blivit ihelgen. Mycket godis! Tyvär inte så där mycket att man mår illa och allvarligt känner sig less på godis, bara sådär att jag liksom byggt upp ett enormt sockerbehov efter att ha överkonsumerat socker varje dag i sex dagar... suck. Jag hade tänkt försöka vara lie nyttig framöver. men disciplin var det, disciplin.

Nu ska jag iaf ut i blåsvädret, hoppas på medvind.
Inte bara nu på promenaden, utan i största allmänhet.



image45
Sonfjället där borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback