Fest på impuls är bäst

Linnea var mer död än levande när hon vaknade på lördagsmorgonen efter en blöt (!!) kväll på vemdalsskalet.
Jag hämtade hem henne till Hede till vad vi båda trodde skulle bli en lugn kureringskväll. Men på kvällskvisten började saker och ting rätta till sig igen, och vi tog vårat förnuft till fånga. Gjorde oss snygga och drack en halvliter martini på en timma, och efter en överföring från sparkontot till kort-kontot var vi redo :) sen var påväg mot skalet och forum. På topp :) lite vinpimling (ja, det gick faktsikt ner) Var vi i ännu bättre form och entrade stället, efter att ha köat i säkert 30 minuter, galet, vi befinner oss ju ändå i Härjedalen, Sveriges mest glesbebodda landskap! Väl inne på plats hade vi galet kul! Massa folk, dans dans och ännu mera folk. Efter lite trixande lyckades vi ta oss tillbaka till Hedes trygga famn också där på småtimmarna.
Helt im/pulsivt, och väldigt lyckat.

Helgens fulaste:
Linnea: Emma, tar du min väska och min sovsäck?
Emma: Ja
30 minuter och tre mil senare
Linnea: Vart la du min väska då Emma?
Emma: öhh... hm...oj... du.... hemma....
Linnea: gahahahahahahhah (en blandning mellan raseri och skratt)

så kan det gå :)


Kommentarer
Postat av: Din darling


Ja herregud så roligt det var! Mer impuls-fester. Vi är ju lite dåliga på det i vanliga fall. Kika in på min blogg, fyra nya inlägg bara i kväll :) Kyss, pisk och kläm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback