en nyfunnen sida

What's up with me?

För ett tag sedan såg jag den oscarsvinnande filmen The Departed, och tyckte verkligen den var superbra!
Men jag kan inte egentligen inte riktigt säga varför. När jag läste om den tänkte jag bara "jaha...."
Mkt action, våld, blod, skumma kretsar osv... ni vet jargongen. Men jag älskade den filmen!
Rekomenderas.

Såg trailern för Spiderman 3:an idag, och kände att jag längtade (!) efter att få se den, trots surrealistiska gubbar, fantasi och våldsamheter.

Jag bara undrar vad som har hänt? vart har den drama/komedi-älskade Emman tagit vägen?

fast ps. Jag såg Spridermantrailern på trailer inför filmen "Underbara Älskade..."
Som var så var underbart smärtsamt bra/plågsam.
Jag grät. Jag grät som ett barn. Och det ska komma från en som just försöker påstå sig gilla actionfilmer?

hm. ain't fooling me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback