poor baby

Min älskade Molly blev attakerad av en lätt utvecklingsstörd Vorsther idag! Stackarn!
Han bara hoppade på henne, och Molly, tuff som hon är (hon tar fan ingen skit) röt tillbaka och då bet den fan fast i hennes öra/huvud och som en grävling släppte han inte taget!! Joels brorsa Gurra fick helt sonika drämma till honon i huvudet innan han gav sig. Gick bra, men jag blev skitädd och började grina.. pinsamt.
Attacken resluterade i ett bett inne i örat som blödde.. huvva!! Hon ska få massa tuggben och kexgodisar som tröst, stackarn! kanske tillochmed får en bit av min o joels älgytterfilé som vi ska äta till middag!?

VÄRLDENS BÄSTA GOKNUL
vacker

Kommentarer
Postat av: Malin

Så go och fin hon är : )

Postat av: Petra

Nej fy vad hemskt. Jag skulle formodligen reagerat som du, grinat. Men de ar ju som ens bebis, skulle nagon bita min unge i orat [ om jag hade en ] sa skulle man ju bli galen. Hoppas allt ar bra! Pusskram

2006-09-11 @ 08:03:27
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: sandra

usha. vad hemskt. jag skulle också ha börjat grina, om det skulle vara till någon tröst :)

2006-09-11 @ 11:46:23
Postat av: Petra

Typiskt, dimma ar inget vidare kul heller. Ja, vad roligt att du ser fram emot inlaggen! Kanns viktigt att kunna beratta for mina vanner vad jag gor, sa som jag vill veta vad ni gor ; ) Puss, tack for att du finns.

2006-09-12 @ 00:48:31
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback