Hejdå!

Nu sätter jag mig på bussen till Ösd, imorrn bär färden vidare mot Åre!
Höstmarknad, outlet, hotell, dansgala ( Trodde aldrig jag skulle hitta mig själv på en sådan!?)
haha.
Jag o Nea inkvarterar oss på Hotell Tott och lyxar lite :)

Liftar med pappsen hem på söndag, stannar i Järpen för lite Lundhag's REA - finfint!!

Lite lyx för längre livet,
goda vänner & drinkar likaså!

(det där med drinkarna är kanske en modifierad sanning... men ändå)


Ha en underbar helg allesamman!

Saknar redan Kurren dock..

party!
OBS!
Bilden är arrangerad....

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, härlig bild.. trodde den var seriös först innan jag rullade ner en bit : ) puss vännen.

Postat av: Petra

åhh, tusen tack gumman.. ja förra året var verkligen lyckat, sällan som jag har haft så roligt! en kväll att för evigt minnas! hoppas vi snart kan ta en ny sån fest! hur har du haft det på rean, hittade du nå snyggt & billigt? PUSSAR

2006-10-02 @ 05:26:04
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback