Leksak

jippie.
I fredags fick jag min kära iPod! vilken makalös manick : )
Har hittills bara utnyttjat ca 2gig av det totala 30 gig stora lagringsutrymmet,
men det ska ändras på. Nu tex, sitter jag och matar in alla Kentskivor. Sweet sweet music.

Till veckan ska det börjas packas! Bannemej. Det är ju 21 dagar kvar visserligen, men till helgen ska vi vara utflyttade, och hela livet ska vara nedpackat i lådor. Konstigt. Lika bra att då packa ner det som inte behöver användas här hemma, i rycksäckarna.  Självklart - ska vi vara äkta backpackers!




A d v e n t u r e   B a b y ! !

Kommentarer
Postat av: Petra

nämen nu hänger jag inte med, vart ska ni ta vägen? ska ni flytta? pusspuss gums!

Postat av: Petra

ahaa, okej. hur många veckor blir ni borta nu igen? och vilket datum kommer du hem? ja, kan ju bli dyrt i längden.. men flyttar ni tillbaka efter resan? hehe, ja, visst var det en rolig grej, en massa som funkar ihop! pusspuss!

2006-10-24 @ 10:21:16
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback