Kanelkringla

Mäh. Åh.
Har ju tänkt att skriva om helgen ända sen i söndags, och nu är det ju snart en ny helg.
Jag hinner liksom inte ikapp. Jag är så fucking dålig på att blogga.
Igår kväll kom jag på att jag inte hade duschat sen i måndags.. men då var jag för trött. Duschade kl.06.00 imorse... äcklig jag är.

Helgen iaf i korta drag. Jag och My sweet Darling Linnea åkte på lördagsmorgonen med tåg till Åre. "Vandrade/klättrade" (ja, det kändes så med x kilo packing i typ 40 graders lutning uppåt) upp till vårt hotell - TOTT - det var rena drömmen! hur snyggt o fint som helst. Även så personalen! Vårt rum hade fastnat lite i 90-talet, men det var alldleles great för oss stor + dessutom att vi hade världens veiw över heeela Åre från vårt fönster! Vi var nästan de enda gästerna på hela hotellet, så vi hade spa/relax avdelningen nästan för oss själva. Bastade o badade o bara myste, allt med en magnifik vy över Åre och alla fjällen genom den gigantiska glasväggen som omgav hela relaxen :) Mmm..
På kvällen lyckades Linnea lura med mig på dans, alltså styrdans med BARBADOS som spelade... men det var rikitgt skojj, och jag är glad att Linnea nu fått mig att "ta min dansbandsoskuld" även fast musiken är miserabelt dålig så var det ändå skojj, och det är ju faktsikt kul att dansa. Om man dansar med ngn som kan.

Ja som sagt. Och nu är det torsdag igen. Ihelgen ska jag bara ta det lugnt och gå på en massa kalas, tårtkalas, alldeles alkoholfria!
-Lillasyster fyller 16
-Lillebror blir 2 år
-Kusinen blir myndig
fullt upp.

Åh jag skulle så gärna vilja ha ett minimalt sömnbehov. Anledningen att jag inte hinner göra något på kvällarna är ju att jag är dödensdötrött redan runt halv10-10, senast halv 11 MÅSTE jag sova, annars dör jag. typ. Eller jag inbillar mig det iaf. Men det är nog inte sant.

Igår var jag till Viva Las Svegas och hälsade på pinglan Sandra. Åt mat, surrade och var ute och gick med två (eller iaf 1) galen hund!! haha :) Kul att ses igen, som sagt "det är ju bara ett stenkast" mellan oss.
14 mil t.o.r på en kväll är väl inget..?? Inte med Härjedalsmått iaf.

Nänu blir det långt.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback