femton steg tillbaka

Blä.
Jag är less.

Jag har inget liv! Här sitter jag framför den här jävla datorn, fast jag har huvudvärk så mitt huvd nästan sprängs. btw, så har jag haft det hela veckan. Huvudvärk alltås. + ett lätt illamående...

Hede ger mig ingenting. jag är tragisk.
Häromdagen var varken Joel, mamma eller pappa hemma. Då tänkte jag:
"jaha, vem ska jag vara med ikväll då?"
Kul  liv.

Men ihelgen ska jag till Linnea och pyssla om henne,
poor baby.
Rulla ut henne på stan.

Joel&Molly är mina varma ljus i mörkret här i mörka, trista Hede.. blä.

Imorrn ska vi inventera på jobbet i 13 timmar... räkna 9000 artiklar.Jippie.
Vilket härligt liv.

Kommentarer
Postat av: EmmaB

Hej gumman!
jag saknar dig! Och känner på samma vis när jag läser om dina dagar :) välkommer in i vuxenvärlden Emma och Emma :)
hur mår du? hur känns det att åka snart, skönt va?
Puss o kram

2006-10-13 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback