Back in the days

Uppdatering!

Nu är jag inneboende på flickrummet hos pappsen igen. Känns helt OK, med tanke på att vi sticker om 13 dagar :) woho. Det känns så konstigt att bo hemma igen, nostalgitrippar hela tiden. Igår tex, ringde jag Linda på hennes hemnummer (vettetusan när den hände, att man ringde en kompis från en hemtelefon till en hemtelefon) sen gick jag hem till henne, och dagen till ära hade hon letat fram gamla kort från den gamla goda tiden på högstadiet.. (pinsamt)... sen gick vi promenad, som så många kvällar förr.

Men jag tror det kan bli bra, om inte annat sparar jag massa kosing! Fast jag har nog fyllt ut resekassan så pass mycket att jag kommer klara mig nu, men å andra sidan kan man väl aldrig ha för MKT pengar?
:)

Jag har sagt ifrån mig att fortsätta jobba på PIAB efter att vi kommit hem. Hade fått stanna till april (minst) om jag hade velat... men jag vill inte bli uppbunden vid ett jobb som är halvkul, i en (hel)tråkig by.. Nej, man måste ta sina chanser och våga lite. Det löser sig alltid. Måste våga släppa kontrollen (även fast det är hemskt ibland)



Nu kommer Lindan, dax för ännu en åsenrunda :)
Beach 2006 - here I come!

/ems

Kommentarer
Postat av: Din darling

Du och din snygga kropp är alltid redo för beach 2006 :)
Det kommer funka perfekt för dig att släppa kontrollen för ett tag, du kommer lära dig mycket på det. Love/din babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback