Sing Hallelulja

Helt sjukt
Om två veckor tar jag studenten! gaaah. Jag fattar ingenting. Alla dagar är av glädje, men festerna måste fan komma igång på allvar snart! Min partykvot är ungefär den samma som alltid. Det kommer vara en grymt kul tid framför oss nu. Vem vill gå i tvåan nu? Ingen Ingen :)

Är hemma i hede på en snabb visit. Har just suttit och bränt ut cirka 700 bilder på skivor.. puh! Men skönt att veta var jag har dem liksom. Snart ska jag gå till farmor som bjuder på fika, mm, alltid lika trevligt.

På tisdag är det mösspåtagningsbal i sporthallen, det blir great! Jag ska ha min gröna kreation efter mormor á la -76 :) Äntligen ska mössan sättas på sin rätta plats, yeess.

Lite bildbevis på vad jag gjort på senaste:

 Fest Fest Fest :) OBS! Bilden är arrangerad.

 Mamma fyllde 40 år 18/5, GRATTIS!

 En bal på slottet. Jag och Joel är snygga :)


Vill bara sända ut lite kärlek i cyberspace!
Alla underbara vänner i mp: jag älskar er oh kommer sakna att inte se er varje dag.

Joel: Ingen är som du! Du är bäst! bara du&jag filosoferar så bra om universum, kvantfysik och politik :)
Livet är en fest tillsammans med dig baby.


Kaka!


Kommentarer
Postat av: Din darling

Haha..vilken tur att du skrev att bilden var arrangerad ;)
Vilket charmtroll Hannes är i sin vita skjorta. Ojoj.
Du är min bästis! Puss

2006-05-28 @ 12:16:10
Postat av: Gurra

Grattis till den stundande studentexamen! Själv tog jag en fil. kand i Kulturgeografi igår, känns mysko att inte få vara full och glad student längre, nu är man ju sk. akademiker...känn på den!
kram och glad sommar!

2006-05-30 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback