Can you feel the beat of my heart

Balen
Oh my, vilken kväll! Verkligen ett minne för livet. Mamma min kom till staden för att vara min egna frisör :) Började runt tre-tiden och insåg ganska snabbt att tiden var knapp, och det blev stress. För en gångs skull hade jag missbedömt tiden lite, jag som vanligtvis är världens största tidspessimist! Linnea och Olle kom, och var uppfixade till tänderna, medan jag fortfaraden sprang runt med en halvfärdig frisyr iklädd morgonrock! Men jag blev klar, och vi skålade i champange (blä). Jag och Joel matchade varandra så fint, och var bara så snygga.  Åkte V70 (lite lyx iaf) till gamla Teatern där balen ägde rum. Alla var så himla vackra, blev nästan lite rörd. Middag, tal och dans och en hel del goda drinkar. Det var en toppenkväll, alltid kul att få klä upp sig och känna sig som den prinsessa som bor inom varje flicka :)

BILDER KOMMER!

FATTA, det är 25 dagar kvar!
Nä, jag fattar verkligen inte det! Det här är den sista hela fem-dagars veckan som är kvar innan studenten! Det känns helt knasigt underbart. Men så sorgligt, jag börjar inse det nu, att det inte bara är fest och flärd. Jag vill inte behöva säga hejdå, eller på återseende. buuhu.


"Humor är som champange, den torra är den bästa"


Åhhh. jag dör.
Sötaste

Kommentarer
Postat av: Petra

Gosh, vilken söting till hund : )

Postat av: sandra

Ja, helt sjukt vad snabbt det går :) Men vi ska se till att det sista blir en enda stor fest, aight? Puss

2006-05-15 @ 12:57:43
Postat av: Din darling

Bumpis, det är nu vi ska festa! Och du och jag ska aldrig tappa varandra, vi ska sitta med en god drink i våra gungstolar på hemmet och prata glada minnen om stora snoppar och håriga män ;) Du är bäst! Puss!

2006-05-16 @ 19:04:44
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback