Mer död än levande

Wow vilken helg!

Jag och Linnea har umgåtts 62 timmar i sträck!
16.00 I fredags satte vi oss på 63:an och åkte 40 mil norrut och hamnde i Umeå. Den flummigaste bussresan ever. Började dricka i Strömsund, fick tok-skratt-anfall var och varannan minut och associerade allt till sex (såklart). Väl framme i Umeå fortsatte festen, efter en snabb tillfixning gick vi till Corona, sämsta utestället jag någonsin varit på. Här åker man 40 mil till en stad som är mer än dubbelt så stor som sin egen och det känndes som vi hade hamnat på logdans i Hedeviken. Kass musik, bönder och osnygg inredning. Menmen. Shakade loss så gott det gick.

På lördagen shoppade vi lite. Jag hittade ett par underbara skor på Bianco Footwear, perfekt nu när det kanske snart är vår?! Besökte den roligaste Ica butiken ever! Verkligen anpassad efter sitt syfte. Medelålder låg väl runt 25, bara studenter överallt. Det var svårt att fästa blicken om man säger så :)
Jag och Linnea kände oss trendiga och Amerikanska och åt wok direkt ur pappersbägaren. Alkoholen rann ner allt för snabbt och det slutade med den konstigaste fyllan in my life. Skämde ut mig inför halva Umeå, tur att jag inte bor där iaf.

"Fan vad jag tycker synd om alla som är nykter på den här bussen"

Umeå Open var toppen! det jag kommer ihåg iaf. Jenny Wilson var gudomlig. "Såg" även Håkan Hellström, Hello Saferide och Tiger Lou. "Missade" bussen hem med en timma, åkte Caddy hem och somnade på direkten. Trodde att min sista söndag var kommen när jag vaknade, var länge sen jag mådde så dåligt. Men jag lyckades sova bort bakfyllan. Sov till halv 1,  Hann bara med lite micromat, och städning (Jag och Linnea ÄR bombnedslag) innan vi skulle åka hem igen. Har aldrig njutit så mycket av att sitta still i 6 timmar =)

Det skulle ha varit en omöjlighet att ha tagit mig upp 07.00 imorse. Tog en välbehövlig sovmorgon till 10. Men jag känner mig mer död än levande idag, kanske fortfarande är bakis? Hela min kropp är öm, känns som någon har slagit ner mig (är dock medveten om en viss vurpa i lördags som inte var så skön).


Livet leker!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, vilket spektakel :) men som sagt, ingen känner ju dig i umeå!

Postat av: Malin

Härligt Emma! Så det ska vara ;)
Puss

2006-03-28 @ 17:32:14
URL: http://jagmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback