Love ain't just a four letter word

Jag har suttit hela kvällen (nästan) och bara n j u t i t av denna dator! Jag önskar verkligen att jag hade en egen i Ösd, det är så bekvämt, och framförallt; roligt! att fixa med bilder, kommunicera (tackar högre makter för msn), och blogga såklart :) Känner att det är mycket jag skulle vilja skriva, men det ges sällan tid till det. Får passa på när jag är hemma.

Idag har varit en rikitig "jag-älskar-musik-dag", har sådana dagar då jag verkligen uppskattar musiken! Nostalgitrippade tillbaka med Håkan och albumet "känn ingen sorg för mig Göteborg" (grämer mig över att jag var halvt däckad på hans konsert förra helgen, it's a shame) Ska sussa in med ipoden tätt vid min sida inatt : )

Bäst idag:
Jens Lekman - A Sweet Summer's Night On Hammer Hill
Håkan Hellström - Uppsnärjd I Det Blå
Daniel Cirera - Dog - Girl's Are Such A Drag
Jenny Wilson - Love And Youth
Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight
Madonna - Jump


Do you remember the riots in Umeå?



Min själsfrände





"You are my drug, you give me that kick I want and need"






Kommentarer
Postat av: Din darling

Hehe..Härlig bild! Jag måste få låna din kamera och lägga över bilderna på min dator också, tar ju sån jädra tid att skicka dom.
Jag har också nån musiktid nu, vill lyssna på ALLT. Och helst samtidigt.
Nepp kanske jag ska ta och ringa dig istället.
Puss&snusk

Postat av: Gusten

Shit, är det så man ser ut! (bilderna du mailade)
En parad i blåa och kåta ögon kan man ju säga :)

Kungalåtar du måste chacka in:

Amorphis - House of sleep (finnar?)
Pay TV - Refrain refrain (knife inspirerat)
Witchery - Stigmatised (i hårdaste laget)

Klem och kos! (kram och mys på norsk)

2006-04-02 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback