Lär känna mig!

Namn: Emma ** Svensson
Gör: Pluggar sista året på medieperogrammet.
Gillar: Musik, uteliv (både party o natur) vänner&familj, böcker, konst, skor, resor, äventyr, design...osv
Hårfärg: Just nu är det hysteriskt rött
Ögonfärg: Blå/grå/grön
Familj: Mamma, pappa, två små systrar och en liten liten bror. Hund, katt o häst.
Senaste impulsköp: Jag fick en jag-måste-köpa-tvångs tanke och köpte ett linne, bara för att det endast kostade 49,50:-, det var inte ens speciellt fint...
Bästa promenad: "Runt åsen" hemma i Hede, en riktig klassiker á 5 km.
Äter lyxmiddag på: Lyx för mig är varm mat på tallrik! Men Lilla Siam är bäst i stan!
Favoritgata: Gatan nere i hamnen i Öregrund. Det är en sån idyll
Reser helst till: Var som helst utan för länets gränser!
En bra gå bort-present: En hembakad kaka.
Favoritlyxartikel: Min ipod är lyx!
Älsklingsljud: När Hannes säger "Ämma"
Fikar gärna på: News i Östersund, snygg inredning o mysig stämmning.
Favvoskor: Omöjligt att välja bland mina 22 par. Jag gillar alla lika mycket :)
Svag för shopping: SKOR och smycken, det kan man aldrig få för mycket av.
Klädkonto per månad: Shoppar alldeles för lite.
Bästa fyllekäket: En påse chips.
Dansar helst till: Just nu: Hitack - Say Say Say, låten har en grymt skön Michael Jacksson
sampling (tror jag)
Vad lyssnar du på just nu? Surret av datorer och surret av mp-elever
Vad gjorde du igår kväll? Bakade chokladbollar med Linnea. Åt chokladbollar och somnade mätt med Linnea vid min sida.
Vad åt du senast? Middag. Varma koppen, två mackor & en avokado.
Vem pratade du senast med i telefon? Mamma
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Hållningen, blicken och utstrålningen
Hur mår du idag? Bra mentalt. Men jag har mensvärk och är lite förkyld.
Favoritdryck? Kolsyratvatten, cocacola och sånt som smakar citron
Favorit alkholhaltig dryck? Drinkar :) eller en god cider.
Favorit sport? Att titta på: Backhoppning & friidrott, att utöva själv: Längdskidor
Favorit månad? Min månad December, för det händer så mkt kul då. Jul och födelsedag
Favoritmat? Vegetariskt, kräftor och indiska grytor 
Senaste filmen du såg? Crash (löövly)
Favori veckodag? Lördag, för det är så mysigt då.
Favoritlåt? Beror på tillfälle/humör. Svårt att säga. Men Jacksson Five - I want you back känns alltid rätt och jag blir så glad av den :) Iris - Goo Goo Dolls har varir en favorit länge.
Kramar eller kyssar? Båda, helst i kombination.
Förhållanden eller one-night-stands? Förhållande, om det gäller sex.
Choklad eller vanilj? Allt som smakar choklad smakar BRA
Vad läser du för böcker? Det mesta. Just nu "Vad gör alla super okända människor hela dagarna?" av Fredrik Lindström.
Är du romantisk? jag vet faktiskt inte. Lite kanske, men traditionell romantik är passé!!
Skulle du säga att du själv är lycklig? Oh ja! Jag har ingenting att klaga på :)

Kommentarer
Postat av: Din darling

Äntligen får jag ha ännu bättre koll på dig stumpis :)
Roligt med våra bloggar. Ikväll ska du få lära mig hur man gör den snygg.
PussiPussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback