Today is the day

DAGENS:
Har gjort:
Hittils har jag vaknat, gått upp, åkt på jobbet och jobbar nu för fullt.
Väder: Regn och grått
Humör: Finfint, men tröttheten hänger över mig, lika tung som molnen utanför.
Klädsel: "Jobbar-jeansen", vit tröja f¨ån weekdays.
Frisyr: Nyklippt och fixad :) lite lockigt och en lugg!
Låt: Tiger Lou - The war between us
Tv: Tv? Vem fan har tid med sånt?
Vill ha:
Tre dagars biljett

Joel är en underbar människa.

Linnea är konstant saknad.

Jag skulle betala dyrt för en sovmorgon.


Nänu, är faxen fylld av gula papper, bäst att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Din darling

Bumpis, du är alltid saknad. Men om 52 timmar ses vi äntligen. Du, jag, god dricka och Nea&Emma party! Bättre kan det inte bli.
Puss på den bästa!

Postat av: Petra

hej sweetheart. åh så bra! tack för hjälpen vännen! det är två katter kvar, båda honor som inte är bokade. verkar som att de flesta vill ha hanar.. saknar dig!

2006-06-28 @ 18:40:58
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Malin

Hej gumman! Va fint med lugg, du passade verkligen bra i det. När får man se dej igen då? : )

Puss

2006-06-29 @ 07:47:19
URL: http://jagmalin.blogg.se
Postat av: Petra

Ja, visst är det! Jag blir så glad av att titta på alla bilder. Absolut, det kan jag göra! Ska jag skicka dem på hotmail? Mhm, har ganska många faktiskt.. Saknar dig sötnos.

2006-07-01 @ 13:14:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback