The sun is shining, the weather is sweet

Arvika var Bäst. The Knife var underbara.



Idag skiner solen och det är varmt. Vi ska åka och bada. Precist en sån här helg var välbehövlig. Ingen alkohol och mycket sömn, helt utan stress och press.

All kreativitet har avstannat i min hjärna. Värmen har lagt sig som ett lock över alla tanketrådarna.
Men jag har fått ett jäkligt bra sifferminne, tack vare jobbet. Och jag är numera en jäkel på att sortera i nummerodning! :) Antar att det ena slår ut det andra. Jobbet förresten, där kommer jag att vara kvar ända till den sista september.. shit, ett rikitgt jobb i 4 hela månader! Tanken på att denna sommar kommer att passera mig utan en endaste dags sommarlov gör mig DEPPRIMERAD! men tanken på att alla pengarna kommer att ge mig ett äventyr o en semester i Asien, piggar upp :)

Planen är Indien - Thailand - Japan. Jag och älskling på äventyr i solen :)
 
Arvikapics 0.6

arvika2



arvika1


arvika3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Din darling

Åh vilket fint kort på dig och bäste Joel. Världens finaste par, efter dig och mig såklart då ;) Längtar efter dig baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback